İlk iş tecrübemi, üniversite okurken Harbiye Açık Hava Sahnesi'nde yer gösterici olarak başlamıştım. 100+ konserde çalıştım ve bütün konserler neredeyse tamamen doluydu. Hatta merdiven biletlerini bile ayrıca satıyorlardı. 1-2 konserde boşluk vardı, o da yaşlı sanatçılar ve popüler olmayanlardı. Kısacası, İmamoğlu Başkan işin şov kısmında. Hayal satıyor, kulağa çok güzel geliyor. Ama işin aslı öyle değil.