Adamın malını adamdan alıp adama pazarında ortakçı çıkarak (kendi ürünleriyle) bir de savunmak 😅
Değişik bir felsefe
Hadsizlik ediyorsam affola ama armut piş azıma düş
Arkadaşınızın ve senin yaptığın benim kitabımda yediğin kaba ....
Hani sigortaya bişey diyemem sonuna kadar arkandayız da bunu kendini haklı çıkartmak gibi bir kaiden varsa burda hatalı ve suçlu iş veren değil...
İyi başa da ekledim ilk başta kabul edip sonradan sorun yapıp çıkarttı. Ben gidip evime ip aalıyorum diye almadım internetten satıcaz diye aldım tamam ama aynı fiyattan veririm dedi kdv isterseniz fatura keserseniz kdv çıkar dedi kabul ettik.
Neyin akbu neyin pislemesi? SİTESİNDE 10TL YE SATIYORSA BİZE DE 10TL YE VERİYODU HOCAM KAFANIZ MI GÜZEL? YANİ YİNE DIŞARIYA SATTIĞI KAR MARJINDA KAR ELDE EDİYODU. YANİ Bİ NEVİ MÜŞTERİYDİK PARA KAZANDIRIYORDUK ? 10 tl ye satıyosa bize 5tl ye vermedi. Normal müşteriden aldığı karı bizden de aldı.