sadecemfk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle insanlar cezasız mı kalacak???
23
●1.068
- 22-03-2021, 20:57:43masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basit ve nazik dille anlatıyım süzgeçten geçmesi sıkıntılı olabilir , kafam gayet yerinde kontrol ettim.
Adamın dükkanındasınız
Örnek ;
R10 dayım.
Adam ise Coşkun Bey
Coşkun abi malı 7 tl ye aldı.
10 tl ye dükkana koydu
12 tl ye burada sattı.
Şimdi mal senin değil ?
Parasını verdin , evet haklısın tepe tepe kullan sat ama adamın pazarına girip satışını etkilersen yukarda yazdığın gibi adamın cirosu 30K dan 25k ya düşerse orada bir iş vardır
Nedir bu iş bakar haa bu satıcı benim yanımda benden ucuz yada pahalı satıyor
Malı ben tedarik ediyorum , faturayı ben kesiyorum ama ben zarar ediyorum
Yok öle 3 kuruşa 5 köfte diyip siz ve kuzeninize nazikçe kapıyı göstermiş.
Anlamadıysanız daha fazla ayrıntı ve heceleyerek anlatıyım ?
M e r h a b a - 22-03-2021, 21:01:03kement52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesele izin mi meselesi olduğunu sanmıyorum ;
"10tl ye satıyorsa sitesinde 10tlydi bize de 10tl ye veriyodu bizde 10 11 tl civarı satıyoduk."
Siz okuduğunuzdan bir şey anlamıyorsanız orasını bilemem - 22-03-2021, 21:11:51Konu çok farklı yerlere doğru gidiyor sanki.
En başında ''sigortasız'' çalışmayı kabul etmek hatadır. Bunu kabul etmekle zaten işverene ''sen beni istediğin gibi kullan'' diyorsunuz.
İşyerinde çalıştığına dair şahit var ise verin bir avukata sigortasız personel çalıştırmaktan ceza almasını sağlayın.
Ürün aldım sattım vs olaylarına girerseniz işin içinden çıkamazsınız.