• 22-03-2021, 20:57:01
    #19
    sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın malını adamdan alıp adama pazarında ortakçı çıkarak (kendi ürünleriyle) bir de savunmak 😅

    Değişik bir felsefe

    Hadsizlik ediyorsam affola ama armut piş azıma düş

    Arkadaşınızın ve senin yaptığın benim kitabımda yediğin kaba ....

    Hani sigortaya bişey diyemem sonuna kadar arkandayız da bunu kendini haklı çıkartmak gibi bir kaiden varsa burda hatalı ve suçlu iş veren değil...
    hocam adamın yazdıklarını okumuyor musunuz? İzin verdi diyor.
  • 22-03-2021, 20:57:43
    #20
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi başa da ekledim ilk başta kabul edip sonradan sorun yapıp çıkarttı. Ben gidip evime ip aalıyorum diye almadım internetten satıcaz diye aldım tamam ama aynı fiyattan veririm dedi kdv isterseniz fatura keserseniz kdv çıkar dedi kabul ettik.

    Neyin akbu neyin pislemesi? SİTESİNDE 10TL YE SATIYORSA BİZE DE 10TL YE VERİYODU HOCAM KAFANIZ MI GÜZEL? YANİ YİNE DIŞARIYA SATTIĞI KAR MARJINDA KAR ELDE EDİYODU. YANİ Bİ NEVİ MÜŞTERİYDİK PARA KAZANDIRIYORDUK ? 10 tl ye satıyosa bize 5tl ye vermedi. Normal müşteriden aldığı karı bizden de aldı.

    Basit ve nazik dille anlatıyım süzgeçten geçmesi sıkıntılı olabilir , kafam gayet yerinde kontrol ettim.

    Adamın dükkanındasınız

    Örnek ;

    R10 dayım.

    Adam ise Coşkun Bey

    Coşkun abi malı 7 tl ye aldı.
    10 tl ye dükkana koydu
    12 tl ye burada sattı.

    Şimdi mal senin değil ?
    Parasını verdin , evet haklısın tepe tepe kullan sat ama adamın pazarına girip satışını etkilersen yukarda yazdığın gibi adamın cirosu 30K dan 25k ya düşerse orada bir iş vardır


    Nedir bu iş bakar haa bu satıcı benim yanımda benden ucuz yada pahalı satıyor

    Malı ben tedarik ediyorum , faturayı ben kesiyorum ama ben zarar ediyorum

    Yok öle 3 kuruşa 5 köfte diyip siz ve kuzeninize nazikçe kapıyı göstermiş.

    Anlamadıysanız daha fazla ayrıntı ve heceleyerek anlatıyım ?

    M e r h a b a
  • 22-03-2021, 20:59:42
    #21
    Geçmiş olsun... Ürün nedir taratarak anlamında yardımcı olamaya çalışırım eğer ürünü öğrenebilirsem (pm atın)
  • 22-03-2021, 21:01:03
    #22
    kement52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam adamın yazdıklarını okumuyor musunuz? İzin verdi diyor.

    Mesele izin mi meselesi olduğunu sanmıyorum ;

    "10tl ye satıyorsa sitesinde 10tlydi bize de 10tl ye veriyodu bizde 10 11 tl civarı satıyoduk."

    Siz okuduğunuzdan bir şey anlamıyorsanız orasını bilemem
  • 22-03-2021, 21:11:51
    #23
    Kurumsal Üye
    Konu çok farklı yerlere doğru gidiyor sanki.

    En başında ''sigortasız'' çalışmayı kabul etmek hatadır. Bunu kabul etmekle zaten işverene ''sen beni istediğin gibi kullan'' diyorsunuz.

    İşyerinde çalıştığına dair şahit var ise verin bir avukata sigortasız personel çalıştırmaktan ceza almasını sağlayın.

    Ürün aldım sattım vs olaylarına girerseniz işin içinden çıkamazsınız.
  • 22-03-2021, 22:22:44
    #24
    Kimse kendi işletmesi içerisinde yeni bir işletme olmasına izin vermez, akıllı adammış geleceği görmüş ve işten çıkarmış.
    Bu noktadan sonra yapılacak şey tedarikçi bulup rakip olmak.