Konu çok farklı yerlere doğru gidiyor sanki.
En başında ''sigortasız'' çalışmayı kabul etmek hatadır. Bunu kabul etmekle zaten işverene ''sen beni istediğin gibi kullan'' diyorsunuz.
İşyerinde çalıştığına dair şahit var ise verin bir avukata sigortasız personel çalıştırmaktan ceza almasını sağlayın.
Ürün aldım sattım vs olaylarına girerseniz işin içinden çıkamazsınız.