Sigortasız çalıştırması doğru değil ama sizinki de doğru değil.
Adam ürünü dükkanda 10₺ ye satiyorsa diyelim
N11 de de 13 ₺ ye satıyor. Ama siz gidip bu ürünü trendyolda 12₺ ye satıyorsunuz. Ve adamın ürünleri bu sefer n11 ve diğer platformlarda daha az satılıyor.
Ama bir diğer yönden de normal gidip dükkandan alıp da satabilirsiniz ama bu sefer fatura kesemezdiniz.