abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigortasız çalıştırması doğru değil ama sizinki de doğru değil.
Adam ürünü dükkanda 10₺ ye satiyorsa diyelim
N11 de de 13 ₺ ye satıyor. Ama siz gidip bu ürünü trendyolda 12₺ ye satıyorsunuz. Ve adamın ürünleri bu sefer n11 ve diğer platformlarda daha az satılıyor.
Ama bir diğer yönden de normal gidip dükkandan alıp da satabilirsiniz ama bu sefer fatura kesemezdiniz.
Adamla başta konuştuk kabul etti bunu zaten. öyle bir durumda yoktu. Dükkanda 10tl ye satıyorsa sitesinde 10tlydi bize de 10tl ye veriyodu bizde 10 11 tl civarı satıyoduk.