DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Markalı ürün demiyorum marka değeri diyorum.

Ben örneğin pazaryeri ve e-ticaret sitemde satış yapıyorum. Demiray Bilişim benim marka değerimdir. Yanımda çalıştırdığım kişi ürünlerimi alıp pazaryerlerinde satış yaparsa X Bilişim diye adam piyasada bana rakip olmuş oluyor. Ha nedir gidip kendisi ürün alsın kendisi satsın bir şey demem ama benim yanımda çalışanın yapmasını bende istemem. Marka değerinin yanında stok kâr zarar durumu da oluyor. Bütün ticari riski ben alayım depolamayı vs yapayım dükkan kirasını yürüteyim. Sonra sen gel hiç bir ticari riskini almadan satışını yap kazan. Güzel işmiş valla.
English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 tarafta haklı. İşten çıkarmak yerine uyarabilirdi. Ama sigortasız çalıştırdığı için mutlaka dava açın.
Adama başta söylemiştik satacağımızı kabul edip 1 hafta ürün verdi. 1 hafta sonra bana ortak mı olacan lan sen diye kovdu çocugu. KOVDU KIZDI İTİN GÖTÜNE SOKUP GÖNDERDİ. SATMA ÜRÜNLERİMİ DEMEDİ. BAŞTA KABUL EDİP SONRADAN GÖNDERDİ İŞTEN ÇIKARTTI VE HAKLI. BRAVO ne deyim. daha da bişey yazmıycam. Kimseye ortak çıkmak derdimiz yoktu. satışlarını da baltalamadık. ÜRÜN VARDI fiyat sorduk ve aldık. ucuza almadık sattığı kar marjlı fiyattan aldık. Marka değerini düşündüğünü söylediğin adam fatura bile kesmiyor logosu bile yok marka değeri diyorsun bana. Sorun oluyosa uyarırsın satmaz zorla mı sattık zorla mı aldık hırsızlık mı yaptık. neyse ya.