abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigortasız çalıştırması doğru değil ama sizinki de doğru değil.
Adam ürünü dükkanda 10₺ ye satiyorsa diyelim
N11 de de 13 ₺ ye satıyor. Ama siz gidip bu ürünü trendyolda 12₺ ye satıyorsunuz. Ve adamın ürünleri bu sefer n11 ve diğer platformlarda daha az satılıyor.
Ama bir diğer yönden de normal gidip dükkandan alıp da satabilirsiniz ama bu sefer fatura kesemezdiniz.
Ama sonuçta yine bu kişilerde o dükkandan alıyor ürünü
Başka yerden almıyor ürün satılacağı varsa satılıyor her türlü dükkan kazanıyor zaten hemde zarar etmeden bence çekememezlik yaptı adam ilerde büyüyüp bana rakip olmasın diye hem zaten bugün onu kovsa işten sabahı çalışacak hazırdır başkasını bulur mantığı