Ben ortada bir sorun göremedim. Bazıları tuhaf yorumlar atmış ilginç. Bu adam zaten malı size 10 TL'ye satıyor. Sen bunu sonrasında ister 50 TL'ye satarsın istersen 500 TL'ye satarsın.


Sizin bu adama pazar yerinde rakip olmanız gibi bir mantık hatası olamaz çünkü zaten bu adamın sana sattığı malı sen başkasına satıyorsun. Burada adamın bir kaybı yok sadece siz satış yaptığınız için komisyon almış gibi bir şey oluyor. Adam hiç uğraşmadan malını daha fazla kişiye satmış oluyor.