Esmerke adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
58
●1.412
İstanbulun sefiri Çakır gibi konuşma olduğu için aşırı hoşuma gitti fakat İstanbul ayrıdır, Ankara'nın ayazı ayrıdır
Şaka bir yana bu forumdan iş alıp iş vermeniz her şeyden öte daha önemlidir hocam. Devamlı olur inşallah
Ankara cidden her bakımdan güzel yer, bi' denizi eksik o kadar.
İyi dileklerin için de teşekkür ederim hocam, inşallah senin işlerin de devamlı ve bereketli olur hocam.