• 20-03-2021, 00:44:24
    #19
    Esmerke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara'da dönen paranın %95'i siyasidir. Bir elimiz orada ki biliyoruz. İzmirliler olarak iftar açarız, bir PM'ye köy tarhanası içirilir.
    R10'da tanışıp ben Ankara'da işe de girdim, iş de aldım iş de verdim; Ankara'nın %75'i siyasidir, 25'in zekatı neredeyse Türkiye'yi doyurur
  • 20-03-2021, 00:44:40
    #20
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben varım
    Hangi zaman aralığında müsaitliğin var? Haftaiçi / haftasonu 🤔
    Alsancak’ta herhangi bir cafede ev sahipliği yapıp katılacak herkesi ağırlayabilirim🥳
  • 20-03-2021, 00:45:34
    #21
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi zaman aralığında müsaitliğin var? Haftaiçi / haftasonu 🤔
    Alsancak’ta herhangi bir cafede ev sahipliği yapıp katılacak herkesi ağırlayabilirim🥳
    Bu pazartesiden itibaren seninleyim abi
  • 20-03-2021, 00:47:44
    #22
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu pazartesiden itibaren seninleyim abi
    Harika. Haftaiçi olacak şekilde planlama yapabilirsek müthiş olur. PM gönderiyorum diğer arkadaşlara da görüşelim ☺
  • 20-03-2021, 00:49:54
    #23
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi zaman aralığında müsaitliğin var? Haftaiçi / haftasonu 🤔
    Alsancak’ta herhangi bir cafede ev sahipliği yapıp katılacak herkesi ağırlayabilirim🥳
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'da tanışıp ben Ankara'da işe de girdim, iş de aldım iş de verdim; Ankara'nın %75'i siyasidir, 25'in zekatı neredeyse Türkiye'yi doyurur
    Başkanım, Ankaranın %25'i anca kendini doyurur İstanbulun sefiri Çakır gibi konuşma olduğu için aşırı hoşuma gitti fakat İstanbul ayrıdır, Ankara'nın ayazı ayrıdır Şaka bir yana bu forumdan iş alıp iş vermeniz her şeyden öte daha önemlidir hocam. Devamlı olur inşallah
  • 20-03-2021, 00:54:28
    #24
    Esmerke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkanım, Ankaranın %25'i anca kendini doyurur İstanbulun sefiri Çakır gibi konuşma olduğu için aşırı hoşuma gitti fakat İstanbul ayrıdır, Ankara'nın ayazı ayrıdır Şaka bir yana bu forumdan iş alıp iş vermeniz her şeyden öte daha önemlidir hocam. Devamlı olur inşallah
    Estağfurullah hocam Çakırdır vb. öyle bir amacım yok Ankara cidden her bakımdan güzel yer, bi' denizi eksik o kadar.
    İzmir'e de çok geldim, İzmir de güzel yer cidden hatta ailemin bazıları da orada yaşıyor hala arada bir gelirim

    Ankara'nın %25'i inan hocam Ankara'yı da doyurur dışını da ama işte gelir adaletsizliği, ne yapacaksın tüm ülke öyle İyi dileklerin için de teşekkür ederim hocam, inşallah senin işlerin de devamlı ve bereketli olur hocam.
  • 20-03-2021, 01:01:33
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Asıl mesele İstanbul.
  • 20-03-2021, 01:04:29
    #26
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estağfurullah hocam Çakırdır vb. öyle bir amacım yok Ankara cidden her bakımdan güzel yer, bi' denizi eksik o kadar.
    İzmir'e de çok geldim, İzmir de güzel yer cidden hatta ailemin bazıları da orada yaşıyor hala arada bir gelirim

    Ankara'nın %25'i inan hocam Ankara'yı da doyurur dışını da ama işte gelir adaletsizliği, ne yapacaksın tüm ülke öyle İyi dileklerin için de teşekkür ederim hocam, inşallah senin işlerin de devamlı ve bereketli olur hocam.
    Hocam gel bir kere de benim misafirim ol, el elden üstün derler.
  • 20-03-2021, 01:04:49
    #27
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda ordulu görünce,
    Karışık kuruyemiş tabagında elime antep fıstığı gelmiş gibi seviniyorum ben 🙂