• 20-03-2021, 00:31:09
    #10
    fatihalgul432 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abartı sanki xd
    yok değil mesela şu anda konuyu okuyan 6 kişiden 3 tanesi İzmir

    Örnek
    @hasnhasan; @Rasco; @BilginMedya;
    • Webx
    • hasnhasan
    • fatihalgul432
    Webx, hasnhasan, fatihalgul432 ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 20-03-2021, 00:33:51
    #11
    Ben değilim
  • 20-03-2021, 00:35:04
    #12
    Şu an izmir'de olmanın bir avantajı yok. Pandemi olmasa en azından ramazanda bi iftarımız vardı ama pandemi bitirdi bizi
  • 20-03-2021, 00:35:05
    #13
    Forumda ordulu görünce,
    Karışık kuruyemiş tabagında elime antep fıstığı gelmiş gibi seviniyorum ben 🙂
  • 20-03-2021, 00:37:09
    #14
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para da Ankara'da dönüyor
    Ankara'da dönen paranın %95'i siyasidir. Bir elimiz orada ki biliyoruz. İzmirliler olarak iftar açarız, bir PM'ye köy tarhanası içirilir.
  • 20-03-2021, 00:37:10
    #15
    İzmirrr
  • 20-03-2021, 00:37:31
    #16
    Ya ben ne yapayım koskoca forumda tekim
  • 20-03-2021, 00:41:12
    #17
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Slm.
    Sosyal mesafeli - çay içmeli bir sohbet ayarlasak ya?
    Ben varım
  • 20-03-2021, 00:42:58
    #18
    yilmazsocial.com
    Nüfusa göre bakarsak normal

    Türkiye'de en çok çay tüketilen şehir Erzurum yada Rize olması lazım demi

    Ama İstanbul nüfustan dolayı

    R10 üyeside nüfusa göre İstanbul izmir Ankaradır