Konu
R10 ve İzmir Arasındaki Bağ :)
20-03-2021, 00:35:04
#12
orhansinane
Şu an izmir'de olmanın bir avantajı yok.
Pandemi olmasa en azından ramazanda bi iftarımız vardı ama pandemi bitirdi bizi