R10 ve İzmir Arasındaki Bağ :)
58
●1.412
- 20-03-2021, 14:00:28
- 20-03-2021, 14:11:53İşte şimdi tamamlandık sayılırSingle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2021, 17:53:37Öyle değil mi hemşerimfatihalgul432 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

R10'un kalbi Sakarya'da atıyor
- 20-03-2021, 17:55:06
- 20-03-2021, 22:51:18Bornova'dan selamlar,
En son 2 yıl önce iftarda buluşmuştuk. Bornova'da olan arkadaşlar varsa oturup sohbet edebiliriz. Fotoğrafı çeken arkadaşa ayrıca teşekkür ederim.


Sakarya
