Konu
R10 ve İzmir Arasındaki Bağ :)
20-03-2021, 22:51:18
#54
GalipErdem
Bornova'dan selamlar,
En son 2 yıl önce iftarda buluşmuştuk. Bornova'da olan arkadaşlar varsa oturup sohbet edebiliriz. Fotoğrafı çeken arkadaşa ayrıca teşekkür ederim.