Bornova'dan selamlar,

En son 2 yıl önce iftarda buluşmuştuk. Bornova'da olan arkadaşlar varsa oturup sohbet edebiliriz. Fotoğrafı çeken arkadaşa ayrıca teşekkür ederim.