fatihalgul432 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

Örnek

@hasnhasan; @Rasco; @BilginMedya;
5 kişi bunu beğendi.
58
●1.412


Pandemi olmasa en azından ramazanda bi iftarımız vardı ama pandemi bitirdi bizi
İzmirliler olarak iftar açarız, bir PM'ye köy tarhanası içirilir.