Ben forumdaki ilk 10 senemde İstanbul daydım.
Sonra doğru karar vermişim.))
Ben de son 5 senedir İzmir'deyim.
R10 ve İzmir Arasındaki Bağ :)
58
●1.412
- 20-03-2021, 13:37:44
- 20-03-2021, 13:39:35
- 20-03-2021, 13:49:52Esenyurt'ta oturuyorum inşallah yanınızdır.Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geri kalan ahali bu topluklukta 