Jorphy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 ve İzmir Arasındaki Bağ :)
58
●1.412
- 22-03-2021, 14:25:18Ben çektim yanlış hatırlamıyorsamGalipErdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son katıldığım buluşma idi... Güzeldi ya eski günlerdeki buluşmalarımız.
- 22-03-2021, 14:58:11Fotoğrafın kalitesi çok çok iyi. Güzel bir hatıra bıraktığınız için teşekkür ederim.SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende kaç yıldır r10'dayım, ığdır da yaşayan 2 kişi anca gördüm 
En son katıldığım buluşma idi... Güzeldi ya eski günlerdeki buluşmalarımız.