• 21-03-2021, 21:10:15
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %20 istanbul %99 izmir sanırım burası
    hocam yanlış hesap yapıyorsunuz; %20 Istanbul ise izmire %80 kalmaktadır.
  • 22-03-2021, 00:10:45
    #56
    vay arkadaş bende kaç yıldır r10'dayım, ığdır da yaşayan 2 kişi anca gördüm
  • 22-03-2021, 03:39:19
    #57
    Adım Çağlar ve İzmir'liyim irkildim bi an görünce 😂
  • 22-03-2021, 14:25:18
    #58
    GalipErdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bornova'dan selamlar,

    En son 2 yıl önce iftarda buluşmuştuk. Bornova'da olan arkadaşlar varsa oturup sohbet edebiliriz. Fotoğrafı çeken arkadaşa ayrıca teşekkür ederim.

    Ben çektim yanlış hatırlamıyorsam En son katıldığım buluşma idi... Güzeldi ya eski günlerdeki buluşmalarımız.
  • 22-03-2021, 14:58:11
    #59
    SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben çektim yanlış hatırlamıyorsam En son katıldığım buluşma idi... Güzeldi ya eski günlerdeki buluşmalarımız.
    Fotoğrafın kalitesi çok çok iyi. Güzel bir hatıra bıraktığınız için teşekkür ederim.