Konu
R10 ve İzmir Arasındaki Bağ :)
22-03-2021, 14:58:11
#59
GalipErdem
SABOCES adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben çektim yanlış hatırlamıyorsam
En son katıldığım buluşma idi... Güzeldi ya eski günlerdeki buluşmalarımız.
Fotoğrafın kalitesi çok çok iyi. Güzel bir hatıra bıraktığınız için teşekkür ederim.