SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben çektim yanlış hatırlamıyorsam En son katıldığım buluşma idi... Güzeldi ya eski günlerdeki buluşmalarımız.
Fotoğrafın kalitesi çok çok iyi. Güzel bir hatıra bıraktığınız için teşekkür ederim.