Bornova'dan selamlar,
En son 2 yıl önce iftarda buluşmuştuk. Bornova'da olan arkadaşlar varsa oturup sohbet edebiliriz. Fotoğrafı çeken arkadaşa ayrıca teşekkür ederim.
Ben çektim yanlış hatırlamıyorsam

En son katıldığım buluşma idi... Güzeldi ya eski günlerdeki buluşmalarımız.