Başkanım, Ankaranın %25'i anca kendini doyurur

İstanbulun sefiri Çakır gibi konuşma olduğu için aşırı hoşuma gitti fakat İstanbul ayrıdır, Ankara'nın ayazı ayrıdır

Şaka bir yana bu forumdan iş alıp iş vermeniz her şeyden öte daha önemlidir hocam. Devamlı olur inşallah
Estağfurullah hocam Çakırdır vb. öyle bir amacım yok

Ankara cidden her bakımdan güzel yer, bi' denizi eksik o kadar.
İzmir'e de çok geldim, İzmir de güzel yer cidden hatta ailemin bazıları da orada yaşıyor hala arada bir gelirim
Ankara'nın %25'i inan hocam Ankara'yı da doyurur dışını da ama işte gelir adaletsizliği, ne yapacaksın tüm ülke öyle

İyi dileklerin için de teşekkür ederim hocam, inşallah senin işlerin de devamlı ve bereketli olur hocam.