yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estağfurullah hocam Çakırdır vb. öyle bir amacım yok Ankara cidden her bakımdan güzel yer, bi' denizi eksik o kadar.
İzmir'e de çok geldim, İzmir de güzel yer cidden hatta ailemin bazıları da orada yaşıyor hala arada bir gelirim

Ankara'nın %25'i inan hocam Ankara'yı da doyurur dışını da ama işte gelir adaletsizliği, ne yapacaksın tüm ülke öyle İyi dileklerin için de teşekkür ederim hocam, inşallah senin işlerin de devamlı ve bereketli olur hocam.
Hocam gel bir kere de benim misafirim ol, el elden üstün derler.