• 11-02-2021, 01:11:04
    #10
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj geldiği zaman size mail atan bildirimleri aktif edebilirsiniz kontrol panelinizden. Uygulamaya gerek yok, site mobilde gayet, mobil uyumu iyi.
    şuna bi ekleme yapayım. ben bu özelliği yıllardır kullanıyorum. çok hoşuma gidiyor. pm geldiği an, telefona mail geliyor o şekilde anında özel mesajı görmüş oluyorum. ama son 1-2 aydır mail gelmiyor. veya şöyle oluyor.. tarayıcıdan r10'a giriyorum, önceden gelmiş mesajın bildirimi tam o an veya mesajı okuduktan sonra geliyor. başka başına gelen var mı?

    @EftalBulut;
  • 11-02-2021, 01:12:07
    #11
    Bana kalırsa tarayıcı hali yetiyor da artıyor. Gerek yok gibi. Bildirim özelliği zaten var ben her bildirimi alıyorum.
  • 11-02-2021, 01:12:59
    #12
    SosyalYonetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyi 10 dakika önce düşünmüştüm şimdi konusu açılmış ahahahha
    big brother is watching you
  • 11-02-2021, 01:13:16
    #13
    R10'a mobil uygulama şart bence. Tarayıcıda gezinmek hem pratik değil hemde anlık bildirimler alınmıyor. Umarım @Coşkun Çetin; hocamın bu konuda ileriye dönük planları vardır.
  • 11-02-2021, 01:14:35
    #14
    Ele güne karşı ıos da olmalı androidde
    Şöyle alt köşede logosu bile dursa yeter
  • 11-02-2021, 01:26:50
    #15
    Bunca sene nasil kullanildiysa bundan sonrada boyle kullanilsin r10un icine edilmesin
  • 11-02-2021, 01:30:14
    #16
    Topuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunca sene nasil kullanildiysa bundan sonrada boyle kullanilsin r10un icine edilmesin
    hocam 2 aydır kullanmaya başlamışsınız kurdunuz cümle 20 yılık kullanıcı gibisiniz uygulama yazılsın istiyoruz ama demiyoruzki üyelikler açılsın herkez üye olsun üye olabilenler girsin üye olamayanlar zati tarayıcıda giremiyor uygulamadada giremez bunun ne gibi zararı olabilirki ?
  • 11-02-2021, 01:36:06
    #17
    SidarGk73 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklisiniz hocam bencede sonra fiyat düşürüp piyasayi bozanlar fln gelicek milleti ekmeğinden ederler
    Aynen Hocam
  • 11-02-2021, 01:37:50
    #18
    Temanın mobil cihazlarda uyumlu olduğu için şuan böyle bir şeyin gündemlerinde olmadığına benzer bir post görmüştüm.