Konu
R10.net neden uygulaman yok ???
11-02-2021, 01:12:07
#11
ademakcan
Bana kalırsa tarayıcı hali yetiyor da artıyor. Gerek yok gibi. Bildirim özelliği zaten var ben her bildirimi alıyorum.