• 11-02-2021, 01:43:15
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aç yap bitane webwiev kullan ben oyle yapiyorum tarayici kastiriyor crome bazi sayfalarda bazen telefonu donduruyor resmen belli bir sure sonra
  • 11-02-2021, 01:47:16
    #20
    Topuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam farkındaysaniz 2 ay önce üye oldum kimse bilemez benim kaç yıl misafir olarak r10 platformunda surf yaptığımı, o yüzden öyle her mesaja zırt diye atlamayın bilip bilmeden konuşmayın. Canım kayıt olmak isteseydi zaten yıllar önce olmuştum kayıt
    iyi ozman üye olmayanlar surf de yapmasın ne gereği var içine edilmesin


    uygulama yazılınca ne gibi eksiklikler olucak ?

    ve bazı arkadaşlar konuyu yanlış anlamışlar galiba diye bir açıklama yapmak istedim


    şimdi arkadaşlar mobil tarayıcıdan giren kişiler üyelik girişlerini yapmıyorlarmı ? üye olanlar yapıyor üye olmayanlar zati olmayan bir şeyi yapamazlar...

    üye olamayıp uygulama yazılsa uygulama kullansak üye girişi olmayan sadece surf için gezen bir kişi piyasayı hangi şekilde düşürücek ?

    uygulamayı mantıken üye girişi yani siteye üye olan kişilerin indirceğini düşünürsek bunda ne gibi bir yanlışlık var ?

    farz edelimki üye olmayan birisi bu uygulamayı indirdi üye girişi olmadığı için zaten bir işlem yapamıyor ha tarayıcıda gezmiş ha uygulamada ...
  • 11-02-2021, 02:38:52
    #21
    Üyeliği durduruldu
    İcat çıkarmayın 😅
  • 11-02-2021, 10:14:43
    #22
    R10 bir webmaster platformu olduğu için kesinlikle bir mobil uygulamasınında olması gerekir diye düşünenlerdenim.
  • 11-02-2021, 17:59:40
    #23
    V bulletin sürümü kaldırmadığı alt yapı da bu şekilde olduğu için r10 uygulaması olmuyor diye biliyorum daha önce söylenmişti
  • 11-02-2021, 22:53:22
    #24
    Teknik olarak dbdeki veriler json'a dönüştürülüp api haline getirilirse ve uygulamaya dökülürse çok hızlı ve kullanışlı olur, şahsen vb3'ü bu noktaya getiren insanların bunu yapamayacağını düşünmüyorum.