R10.net neden uygulaman yok ???
23
●682
- 11-02-2021, 01:47:16iyi ozman üye olmayanlar surf de yapmasın ne gereği var içine edilmesinTopuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygulama yazılınca ne gibi eksiklikler olucak ?
ve bazı arkadaşlar konuyu yanlış anlamışlar galiba diye bir açıklama yapmak istedim
şimdi arkadaşlar mobil tarayıcıdan giren kişiler üyelik girişlerini yapmıyorlarmı ? üye olanlar yapıyor üye olmayanlar zati olmayan bir şeyi yapamazlar...
üye olamayıp uygulama yazılsa uygulama kullansak üye girişi olmayan sadece surf için gezen bir kişi piyasayı hangi şekilde düşürücek ?
uygulamayı mantıken üye girişi yani siteye üye olan kişilerin indirceğini düşünürsek bunda ne gibi bir yanlışlık var ?
farz edelimki üye olmayan birisi bu uygulamayı indirdi üye girişi olmadığı için zaten bir işlem yapamıyor ha tarayıcıda gezmiş ha uygulamada ... - 11-02-2021, 10:14:43R10 bir webmaster platformu olduğu için kesinlikle bir mobil uygulamasınında olması gerekir diye düşünenlerdenim.