Konu
R10.net neden uygulaman yok ???
11-02-2021, 22:53:22
#24
Scarecrow
Teknik olarak dbdeki veriler json'a dönüştürülüp api haline getirilirse ve uygulamaya dökülürse çok hızlı ve kullanışlı olur, şahsen vb3'ü bu noktaya getiren insanların bunu yapamayacağını düşünmüyorum.