Konu
R10.net neden uygulaman yok ???
11-02-2021, 01:43:15
#19
turguthan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aç yap bitane webwiev kullan ben oyle yapiyorum tarayici kastiriyor crome bazi sayfalarda bazen telefonu donduruyor resmen belli bir sure sonra