Hocam farkındaysaniz 2 ay önce üye oldum kimse bilemez benim kaç yıl misafir olarak r10 platformunda surf yaptığımı, o yüzden öyle her mesaja zırt diye atlamayın bilip bilmeden konuşmayın. Canım kayıt olmak isteseydi zaten yıllar önce olmuştum kayıt
iyi ozman üye olmayanlar surf de yapmasın ne gereği var içine edilmesin
uygulama yazılınca ne gibi eksiklikler olucak ?
ve bazı arkadaşlar konuyu yanlış anlamışlar galiba diye bir açıklama yapmak istedim
şimdi arkadaşlar mobil tarayıcıdan giren kişiler üyelik girişlerini yapmıyorlarmı ? üye olanlar yapıyor üye olmayanlar zati olmayan bir şeyi yapamazlar...
üye olamayıp uygulama yazılsa uygulama kullansak üye girişi olmayan sadece surf için gezen bir kişi piyasayı hangi şekilde düşürücek ?
uygulamayı mantıken üye girişi yani siteye üye olan kişilerin indirceğini düşünürsek bunda ne gibi bir yanlışlık var ?
farz edelimki üye olmayan birisi bu uygulamayı indirdi üye girişi olmadığı için zaten bir işlem yapamıyor ha tarayıcıda gezmiş ha uygulamada ...