R10.net neden uygulaman yok ???
23
●682
- 11-02-2021, 01:05:35Merhaba arkadaşlar ben artik telefonda tarayiciya girip r10da gezmekden sıkıldım bir güzel uygulama yazilsa özel mesaj geldiginde bildirim gelse gibi özellikler olsa iyi olmazmi ???
- 11-02-2021, 01:06:24Uygulama bizi tembelleştirir hocam zor olan diri tutar. Devam böyle.
- 11-02-2021, 01:07:47haklisiniz hocam bencede sonra fiyat düşürüp piyasayi bozanlar fln gelicek milleti ekmeğinden ederlermavisosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 01:10:32Aynı şeyi 10 dakika önce düşünmüştüm şimdi konusu açılmış ahahahha