• 11-02-2021, 01:05:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben artik telefonda tarayiciya girip r10da gezmekden sıkıldım bir güzel uygulama yazilsa özel mesaj geldiginde bildirim gelse gibi özellikler olsa iyi olmazmi ???
  • 11-02-2021, 01:06:13
    #2
    bence herkes keşfetmemesi lazım böyle biz bize iyiyiz
  • 11-02-2021, 01:06:24
    #3
    Uygulama bizi tembelleştirir hocam zor olan diri tutar. Devam böyle.
  • 11-02-2021, 01:07:45
    #4
    Responsive tasarımı gayet yeterli bence uygulamayı aratmıyor. Tabii ki uygulama olsa fena olmaz.
  • 11-02-2021, 01:07:47
    #5
    mavisosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence herkes keşfetmemesi lazım :d :d böyle biz bize iyiyiz
    haklisiniz hocam bencede sonra fiyat düşürüp piyasayi bozanlar fln gelicek milleti ekmeğinden ederler
  • 11-02-2021, 01:08:17
    #6
    Zor bir şey değil aslında dediğiniz özelliklerde şuanda yapıp yayınlayabilirim ama galiba geç olsun güç olmasın isteniyor
  • 11-02-2021, 01:08:19
    #7
    Özel mesaj geldiği zaman size mail atan bildirimleri aktif edebilirsiniz kontrol panelinizden. Uygulamaya gerek yok, site mobilde gayet, mobil uyumu iyi.
  • 11-02-2021, 01:09:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Valla ben kendim için bi apk hazırladım, local olarak kullanıyorum cihazımda full screen ^^
  • 11-02-2021, 01:10:32
    #9
    Aynı şeyi 10 dakika önce düşünmüştüm şimdi konusu açılmış ahahahha