Konu
R10.net neden uygulaman yok ???
11-02-2021, 01:05:35
#1
frmpostcusuyum
Merhaba arkadaşlar ben artik telefonda tarayiciya girip r10da gezmekden sıkıldım bir güzel uygulama yazilsa özel mesaj geldiginde bildirim gelse gibi özellikler olsa iyi olmazmi ???