Konu
R10.net neden uygulaman yok ???
11-02-2021, 01:08:17
#6
Paramedik
Zor bir şey değil aslında dediğiniz özelliklerde şuanda yapıp yayınlayabilirim ama galiba geç olsun güç olmasın isteniyor