Konu
R10.net neden uygulaman yok ???
11-02-2021, 17:59:40
#23
Alengirik
V bulletin sürümü kaldırmadığı alt yapı da bu şekilde olduğu için r10 uygulaması olmuyor diye biliyorum daha önce söylenmişti