Konu
R10.net neden uygulaman yok ???
11-02-2021, 01:12:59
#12
karahan29
SosyalYonetim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynı şeyi 10 dakika önce düşünmüştüm şimdi konusu açılmış ahahahha
big brother is watching you