Topuzzemree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunca sene nasil kullanildiysa bundan sonrada boyle kullanilsin r10un icine edilmesin
hocam 2 aydır kullanmaya başlamışsınız kurdunuz cümle 20 yılık kullanıcı gibisiniz uygulama yazılsın istiyoruz ama demiyoruzki üyelikler açılsın herkez üye olsun üye olabilenler girsin üye olamayanlar zati tarayıcıda giremiyor uygulamadada giremez bunun ne gibi zararı olabilirki ?