Konu
R10.net neden uygulaman yok ???
11-02-2021, 01:13:16
#13
GeNCo85
R10'a mobil uygulama şart bence. Tarayıcıda gezinmek hem pratik değil hemde anlık bildirimler alınmıyor. Umarım
@
Coşkun Çetin
; hocamın bu konuda ileriye dönük planları vardır.