Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel mesaj geldiği zaman size mail atan bildirimleri aktif edebilirsiniz kontrol panelinizden. Uygulamaya gerek yok, site mobilde gayet, mobil uyumu iyi.
şuna bi ekleme yapayım. ben bu özelliği yıllardır kullanıyorum. çok hoşuma gidiyor. pm geldiği an, telefona mail geliyor o şekilde anında özel mesajı görmüş oluyorum. ama son 1-2 aydır mail gelmiyor. veya şöyle oluyor.. tarayıcıdan r10'a giriyorum, önceden gelmiş mesajın bildirimi tam o an veya mesajı okuduktan sonra geliyor. başka başına gelen var mı?

@EftalBulut;