BLLCNBLT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu üyeye dikkat edin herkesten para topluyor
28
●1.603
- 28-01-2021, 01:33:12Yaptığınız hiç hoş bir şey değil. Eğer üç kuruşu bulamıyorsanız bunun ricası olmaz. Forumda borçlanmak yasaktır. Sorunları giderdiğinizi söyleseniz bile daha önce yaşattığınız problemlerin ne şekilde olduğu profilinizden anlaşılıyor. @Bip; adaşımın mesajından da anladığım bu işi kronik hale getirmişsiniz. Yazık yazık, adınız Bilal sanırım. Reel hayatımda tanıdığım siyasetle ilgilenen çok değerli bir abimin ismi. Aynı zamanda forumdaki @bozel; abimizin de ismi. Bu ismi hakkını vererek taşımanızı dilerim. Çocuk değilsiniz, 32 yaşında olgun bir bireysiniz. Konu sahibi arkadaşın dediği gibi detaylı bir açıklama sunarak gerekçelerinizi yazar ve kanıtlarsanız özrümü dilerim ancak aksi takdirde görüşlerim ve bakış açım sabittir. Ülke açlıktan kırılıyor, herkes böyle yaparsa sonumuz ne olur?
- 28-01-2021, 01:38:51Konuyu açan arkadaşın bu ithamı kullanması ile sizin kurduğunuz cümle arasında bir fark göremiyorum. Ne sizin ne bi başkasının bir parası kalmadı bende bu forumda.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Papara kullanan herkes bahis mi oynamak zorunda? Kendisinden bulunduğum talebi halletmis bulundum zatenDefineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kime borc takmışım? Kimin parasi gelmişte bu ithamda bulunuyorsunuz?kberki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam kalsin yardımcı olmasin kimse. Allaha şükür kimseye borc taktığım olmadı kimseninde parası kalmadı.. Ithamlar çok ağır kabul edilemez. Bir seyi yanlış yaptiysam bunun daha uygum bir dille söylenmesi gerekir. Do-landirici dilenci vs gibi küçük düşürücü ya da gerçekliği olmayan ithamlarla değil.murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-01-2021, 01:40:31Gerçekten geçerli bir sebep için yardıma ihtiyacı olan birisi istemeye çekinir. Ben ailemden istemeye utanırım. Yetim büyüdüm ve bir şeye ihtiyacım olacağı zaman ek bir para istemedim. 50 kuruşluk harçlıklarımdan biriktirirdim çocukken. Diyeceklerim bu kadardır.BLLCNBLT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2021, 01:43:36Ne şekilde hareket ettiği kişinin iradesine bağlıdır. Herkes aynı değil. Bunun utanmakla ne alakasi var. Ben istediysem vermiyor muyum bunu. Sizin yardima ihtiyacı olan dediğiniz ile benim durumum kiyaslanacak bir sey değil. Burasi bir forum ve bende komisyonu neyse onu sunarak talepte bulunuyorum. Burdaki yardımcı olmayı düşündüğünüz yardimla karistirmayim benceBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2021, 01:48:18Mesele özür dilemek falan değil. Yapılan şeyin yanlışlığını söylemekte özgürsünüz ki kabul ediyorum ama hallettigimide söylüyorum. Ama burdaki itham olmayam bir sey üzerine. Do-landirici diyebilmek için ne olması gerektiğini bildiğinizi düşünüyorum.Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2021, 02:00:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar parasını ödemediği varsa yazsin eğer odediyse herkesin parasını bence de bu kadar hakaret hoş değil. Trade de ki cevaplarına baktım kabul edip hepsinden özür dilemis. Evet haklısınız ama insanların nasıl çaresiz kalabilecegi inansanizda inanmasanizda bazen gerçekten çaresiz kaldığı zamanlar olabilir. Eger hepsinin parasını odediyse bence bu kadar yüklenmeyin. *********** olsa bence yazmazdi tabi ödeme yapmadıkları varsa belirtsin
- 28-01-2021, 02:02:28Üyeliği durdurulduBende 3 senedir papara kullanıyorum ilk defa böyle bişey duydum. Hiç dediği şeyde olmadi ayrıca papara yasal bankalarla anlaşmalı bu mesajını parapara görürse dava etse haklı çıkar. Neden olmayan birseyi soyluyorsunuzSewki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2021, 02:07:52Kimsede param kalmadı çok şükür. O sure zarfında kime ne kaldiysa hepsini gonderim saglandi ve helallestim. Do-landirici ifadesini kullanarak haraket suçu islediklerinim farkına varmalarini isterim! Bakın konu kendimi savunmam ya da olayi baska bir yere çekmek değil. Ben forum kurallarinda belirtildiği üzere bu yapılanın yanlış olduğunu kabul ediyorum. Ama herhangi birisinin parasi bende kalmadıysa bu şekilde kimse ithamda bulunamaz.alitalipertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2021, 02:24:39Katılıyorum arkadaşı tanımam etmem ama yaptığının yanlış olduğunu inkar etmiyor ve kimsenin de benden alacağı kalmadı diye ısrarcı. Eğer para isteyip de borcunu ödemediği birisi varsa belirtirse zaten yönetim gerekeni yapacaktır. Onun dışında sürekli forumda yasak diyen arkadaşlar yönetici arkadaşlar ilgileniyor zaten demek ki direkt ban gerektiren bir durum yokmuş ki hala üye aktif. Bırakın da onun kararını yönetim versin.alitalipertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle