• 28-01-2021, 01:33:12
    #19
    BLLCNBLT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önceki sorunlar çözüldü yaşattığım problemden dolayı şahıslarla konuştum zaten. Burdaki olayda kimi neyi dolandirmisimda bana *********** muamelesinde bulunabiliyor. Kendisine bie borcum kalmıştı onu mu gondermemisim. Itamindan dolayı sorguluyorum ben zaten o arkadaşın! Çok şükür işim de var bir işlem için ricada bulunmuştum ki hallettim bunu da (Yasak olduğunun farkindayim)
    Yaptığınız hiç hoş bir şey değil. Eğer üç kuruşu bulamıyorsanız bunun ricası olmaz. Forumda borçlanmak yasaktır. Sorunları giderdiğinizi söyleseniz bile daha önce yaşattığınız problemlerin ne şekilde olduğu profilinizden anlaşılıyor. @Bip; adaşımın mesajından da anladığım bu işi kronik hale getirmişsiniz. Yazık yazık, adınız Bilal sanırım. Reel hayatımda tanıdığım siyasetle ilgilenen çok değerli bir abimin ismi. Aynı zamanda forumdaki @bozel; abimizin de ismi. Bu ismi hakkını vererek taşımanızı dilerim. Çocuk değilsiniz, 32 yaşında olgun bir bireysiniz. Konu sahibi arkadaşın dediği gibi detaylı bir açıklama sunarak gerekçelerinizi yazar ve kanıtlarsanız özrümü dilerim ancak aksi takdirde görüşlerim ve bakış açım sabittir. Ülke açlıktan kırılıyor, herkes böyle yaparsa sonumuz ne olur?
  • 28-01-2021, 01:38:51
    #20
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay önce istemişti benden, daha devam ediyor mu? Demekki bu işin piyasası varmış. Hadi girelim.
    Konuyu açan arkadaşın bu ithamı kullanması ile sizin kurduğunuz cümle arasında bir fark göremiyorum. Ne sizin ne bi başkasının bir parası kalmadı bende bu forumda.

    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EDIT
    Papara kullanan herkes bahis mi oynamak zorunda? Kendisinden bulunduğum talebi halletmis bulundum zaten

    kberki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş herkese borç takarak kumar oynuyor herhalde, bir vurgun yapsa herkese borcunu kapar bence.
    Kime borc takmışım? Kimin parasi gelmişte bu ithamda bulunuyorsunuz?

    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    32 yaşında olgun bir birey olduğunu düşünüyorum.

    Neden böyle birşey yapma ihtiyacı duyuyorsun belki anlatırsan ve kanıtlarsan sana içtenlikle yardımcı olacaklar çıkabilir
    Yok hocam kalsin yardımcı olmasin kimse. Allaha şükür kimseye borc taktığım olmadı kimseninde parası kalmadı.. Ithamlar çok ağır kabul edilemez. Bir seyi yanlış yaptiysam bunun daha uygum bir dille söylenmesi gerekir. Do-landirici dilenci vs gibi küçük düşürücü ya da gerçekliği olmayan ithamlarla değil.
  • 28-01-2021, 01:40:31
    #21
    BLLCNBLT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan arkadaşın bu ithamı kullanması ile sizin kurduğunuz cümle arasında bir fark göremiyorum. Ne sizin ne bi başkasının bir parası kalmadı bende bu forumda.


    Papara kullanan herkes bahis mi oynamak zorunda? Kendisinden bulunduğum talebi halletmis bulundum zaten


    Kime borc takmışım? Kimin parasi gelmişte bu ithamda bulunuyorsunuz?


    Yok hocam kalsin yardımcı olmasin kimse. Allaha şükür kimseye borc taktığım olmadı kimseninde parası kalmadı.. Ithamlar çok ağır kabul edilemez. Bir seyi yanlış yaptiysam bunun daha uygum bir dille söylenmesi gerekir. Do-landirici dilenci vs gibi küçük düşürücü ya da gerçekliği olmayan ithamlarla değil.
    Gerçekten geçerli bir sebep için yardıma ihtiyacı olan birisi istemeye çekinir. Ben ailemden istemeye utanırım. Yetim büyüdüm ve bir şeye ihtiyacım olacağı zaman ek bir para istemedim. 50 kuruşluk harçlıklarımdan biriktirirdim çocukken. Diyeceklerim bu kadardır.
  • 28-01-2021, 01:43:36
    #22
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardıma gerçekten geçerli bir sebep için ihtiyacı olan birisi istemeye çekinir. Ben ailemden istemeye utanırım. Diyeceklerim bu kadardır.
    Ne şekilde hareket ettiği kişinin iradesine bağlıdır. Herkes aynı değil. Bunun utanmakla ne alakasi var. Ben istediysem vermiyor muyum bunu. Sizin yardima ihtiyacı olan dediğiniz ile benim durumum kiyaslanacak bir sey değil. Burasi bir forum ve bende komisyonu neyse onu sunarak talepte bulunuyorum. Burdaki yardımcı olmayı düşündüğünüz yardimla karistirmayim bence
  • 28-01-2021, 01:48:18
    #23
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız hiç hoş bir şey değil. Eğer üç kuruşu bulamıyorsanız bunun ricası olmaz. Forumda borçlanmak yasaktır. Sorunları giderdiğinizi söyleseniz bile daha önce yaşattığınız problemlerin ne şekilde olduğu profilinizden anlaşılıyor. @Bip; adaşımın mesajından da anladığım bu işi kronik hale getirmişsiniz. Yazık yazık, adınız Bilal sanırım. Reel hayatımda tanıdığım siyasetle ilgilenen çok değerli bir abimin ismi. Aynı zamanda forumdaki @bozel; abimizin de ismi. Bu ismi hakkını vererek taşımanızı dilerim. Çocuk değilsiniz, 32 yaşında olgun bir bireysiniz. Konu sahibi arkadaşın dediği gibi detaylı bir açıklama sunarak gerekçelerinizi yazar ve kanıtlarsanız özrümü dilerim ancak aksi takdirde görüşlerim ve bakış açım sabittir. Ülke açlıktan kırılıyor, herkes böyle yaparsa sonumuz ne olur?
    Mesele özür dilemek falan değil. Yapılan şeyin yanlışlığını söylemekte özgürsünüz ki kabul ediyorum ama hallettigimide söylüyorum. Ama burdaki itham olmayam bir sey üzerine. Do-landirici diyebilmek için ne olması gerektiğini bildiğinizi düşünüyorum.
  • 28-01-2021, 02:00:42
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar parasını ödemediği varsa yazsin eğer odediyse herkesin parasını bence de bu kadar hakaret hoş değil. Trade de ki cevaplarına baktım kabul edip hepsinden özür dilemis. Evet haklısınız ama insanların nasıl çaresiz kalabilecegi inansanizda inanmasanizda bazen gerçekten çaresiz kaldığı zamanlar olabilir. Eger hepsinin parasını odediyse bence bu kadar yüklenmeyin. *********** olsa bence yazmazdi tabi ödeme yapmadıkları varsa belirtsin
  • 28-01-2021, 02:02:28
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Sewki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 senedir kendime ait ziraat, garanti, vakıf ve işbankası hesapları üzerinden neredeyse haftanın 3 günü paparaya para gönderip, aynı bankalara paparadan çekim yapıyorum, ve bloke olmadı. hatta az önce de, oynamak için yine paparaya gönderim yaptım. Neye göre bloke koyuyorlar? merak ettim açıkcası, varsa kaynak bırakın bilgilensin kullanan arkadaşlar. 7 milyon kullanıcısı var ilk kez senden duydum.
    Bende 3 senedir papara kullanıyorum ilk defa böyle bişey duydum. Hiç dediği şeyde olmadi ayrıca papara yasal bankalarla anlaşmalı bu mesajını parapara görürse dava etse haklı çıkar. Neden olmayan birseyi soyluyorsunuz
  • 28-01-2021, 02:07:52
    #26
    alitalipertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar parasını ödemediği varsa yazsin eğer odediyse herkesin parasını bence de bu kadar hakaret hoş değil. Trade de ki cevaplarına baktım kabul edip hepsinden özür dilemis. Evet haklısınız ama insanların nasıl çaresiz kalabilecegi inansanizda inanmasanizda bazen gerçekten çaresiz kaldığı zamanlar olabilir. Eger hepsinin parasını odediyse bence bu kadar yüklenmeyin. *********** olsa bence yazmazdi tabi ödeme yapmadıkları varsa belirtsin
    Kimsede param kalmadı çok şükür. O sure zarfında kime ne kaldiysa hepsini gonderim saglandi ve helallestim. Do-landirici ifadesini kullanarak haraket suçu islediklerinim farkına varmalarini isterim! Bakın konu kendimi savunmam ya da olayi baska bir yere çekmek değil. Ben forum kurallarinda belirtildiği üzere bu yapılanın yanlış olduğunu kabul ediyorum. Ama herhangi birisinin parasi bende kalmadıysa bu şekilde kimse ithamda bulunamaz.
  • 28-01-2021, 02:24:39
    #27
    alitalipertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar parasını ödemediği varsa yazsin eğer odediyse herkesin parasını bence de bu kadar hakaret hoş değil. Trade de ki cevaplarına baktım kabul edip hepsinden özür dilemis. Evet haklısınız ama insanların nasıl çaresiz kalabilecegi inansanizda inanmasanizda bazen gerçekten çaresiz kaldığı zamanlar olabilir. Eger hepsinin parasını odediyse bence bu kadar yüklenmeyin. *********** olsa bence yazmazdi tabi ödeme yapmadıkları varsa belirtsin
    Katılıyorum arkadaşı tanımam etmem ama yaptığının yanlış olduğunu inkar etmiyor ve kimsenin de benden alacağı kalmadı diye ısrarcı. Eğer para isteyip de borcunu ödemediği birisi varsa belirtirse zaten yönetim gerekeni yapacaktır. Onun dışında sürekli forumda yasak diyen arkadaşlar yönetici arkadaşlar ilgileniyor zaten demek ki direkt ban gerektiren bir durum yokmuş ki hala üye aktif. Bırakın da onun kararını yönetim versin.