• 28-01-2021, 01:20:37
    #10
    Para topladığım yok. Daha önce sorunlar yaşamıştım evet ama ödemeleri geçildi forumda herhangi birine borc bıraktığım olmadı.
  • 28-01-2021, 01:21:34
    #11
    Fast çıkınca ekmek kesildi
  • 28-01-2021, 01:21:50
    #12
    @Erdem; hocam kimlik doğrulama yapın en iyisi
  • 28-01-2021, 01:24:11
    #13
    Ben olsaydım multi konu açtım diye 1 salisede şikayet edip banlatirlardi
  • 28-01-2021, 01:24:22
    #14
    BLLCNBLT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para topladığım yok. Daha önce sorunlar yaşamıştım evet ama ödemeleri geçildi forumda herhangi birine borc bıraktığım olmadı.
    Borç istemek yasak. R10 dilenme platformu değil. Ararsanız kendinize göre bir iş bulursunuz. Var ya şöyle bir platformda üyelik almışsınız banlanmak için elinizden geleni yapıyorsunuz, sizdeki de ayrı bir zeka pırıltısı (!).
  • 28-01-2021, 01:25:21
    #15
    BLLCNBLT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para topladığım yok. Daha önce sorunlar yaşamıştım evet ama ödemeleri geçildi forumda herhangi birine borc bıraktığım olmadı.
    32 yaşında olgun bir birey olduğunu düşünüyorum.

    Neden böyle birşey yapma ihtiyacı duyuyorsun belki anlatırsan ve kanıtlarsan sana içtenlikle yardımcı olacaklar çıkabilir
  • 28-01-2021, 01:27:12
    #16
    @Erhan;
  • 28-01-2021, 01:28:26
    #17
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borç istemek yasak. R10 dilenme platformu değil. Ararsanız kendinize göre bir iş bulursunuz. Var ya şöyle bir platformda üyelik almışsınız banlanmak için elinizden geleni yapıyorsunuz, sizdeki de ayrı bir zeka pırıltısı (!).
    Daha önceki sorunlar çözüldü yaşattığım problemden dolayı şahıslarla konuştum zaten. Burdaki olayda kimi neyi dolandirmisimda bana
    Do-landirici muamelesinde bulunabiliyor. Kendisine bir borcum kalmışta onu mu gondermemisim.?O arkadaşın ithamindan dolayı sorguluyorum ben zaten! Çok şükür işim de var bir işlem için ricada bulunmuştum ki hallettim bunu da (Yasak olduğunun farkindayim)
  • 28-01-2021, 01:29:22
    #18
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EDIT
    4 senedir kendime ait ziraat, garanti, vakıf ve işbankası hesapları üzerinden neredeyse haftanın 3 günü paparaya para gönderip, aynı bankalara paparadan çekim yapıyorum, ve bloke olmadı. hatta az önce de, oynamak için yine paparaya gönderim yaptım. Neye göre bloke koyuyorlar? merak ettim açıkcası, varsa kaynak bırakın bilgilensin kullanan arkadaşlar. 7 milyon kullanıcısı var ilk kez senden duydum.