Borç istemek yasak. R10 dilenme platformu değil. Ararsanız kendinize göre bir iş bulursunuz. Var ya şöyle bir platformda üyelik almışsınız banlanmak için elinizden geleni yapıyorsunuz, sizdeki de ayrı bir zeka pırıltısı (!).
Daha önceki sorunlar çözüldü yaşattığım problemden dolayı şahıslarla konuştum zaten. Burdaki olayda kimi neyi dolandirmisimda bana
Do-landirici muamelesinde bulunabiliyor. Kendisine bir borcum kalmışta onu mu gondermemisim.?O arkadaşın ithamindan dolayı sorguluyorum ben zaten! Çok şükür işim de var bir işlem için ricada bulunmuştum ki hallettim bunu da (Yasak olduğunun farkindayim)