Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
EDIT
4 senedir kendime ait ziraat, garanti, vakıf ve işbankası hesapları üzerinden neredeyse haftanın 3 günü paparaya para gönderip, aynı bankalara paparadan çekim yapıyorum, ve bloke olmadı. hatta az önce de, oynamak için yine paparaya gönderim yaptım. Neye göre bloke koyuyorlar? merak ettim açıkcası, varsa kaynak bırakın bilgilensin kullanan arkadaşlar. 7 milyon kullanıcısı var ilk kez senden duydum.