BLLCNBLT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para topladığım yok. Daha önce sorunlar yaşamıştım evet ama ödemeleri geçildi forumda herhangi birine borc bıraktığım olmadı.
32 yaşında olgun bir birey olduğunu düşünüyorum.

Neden böyle birşey yapma ihtiyacı duyuyorsun belki anlatırsan ve kanıtlarsan sana içtenlikle yardımcı olacaklar çıkabilir