BLLCNBLT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para topladığım yok. Daha önce sorunlar yaşamıştım evet ama ödemeleri geçildi forumda herhangi birine borc bıraktığım olmadı.
Borç istemek yasak. R10 dilenme platformu değil. Ararsanız kendinize göre bir iş bulursunuz. Var ya şöyle bir platformda üyelik almışsınız banlanmak için elinizden geleni yapıyorsunuz, sizdeki de ayrı bir zeka pırıltısı (!).