Arkadaşlar parasını ödemediği varsa yazsin eğer odediyse herkesin parasını bence de bu kadar hakaret hoş değil. Trade de ki cevaplarına baktım kabul edip hepsinden özür dilemis. Evet haklısınız ama insanların nasıl çaresiz kalabilecegi inansanizda inanmasanizda bazen gerçekten çaresiz kaldığı zamanlar olabilir. Eger hepsinin parasını odediyse bence bu kadar yüklenmeyin. *********** olsa bence yazmazdi tabi ödeme yapmadıkları varsa belirtsin
Kimsede param kalmadı çok şükür. O sure zarfında kime ne kaldiysa hepsini gonderim saglandi ve helallestim. Do-landirici ifadesini kullanarak haraket suçu islediklerinim farkına varmalarini isterim! Bakın konu kendimi savunmam ya da olayi baska bir yere çekmek değil. Ben forum kurallarinda belirtildiği üzere bu yapılanın yanlış olduğunu kabul ediyorum. Ama herhangi birisinin parasi bende kalmadıysa bu şekilde kimse ithamda bulunamaz.