Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığınız hiç hoş bir şey değil. Eğer üç kuruşu bulamıyorsanız bunun ricası olmaz. Forumda borçlanmak yasaktır. Sorunları giderdiğinizi söyleseniz bile daha önce yaşattığınız problemlerin ne şekilde olduğu profilinizden anlaşılıyor. @Bip; adaşımın mesajından da anladığım bu işi kronik hale getirmişsiniz. Yazık yazık, adınız Bilal sanırım. Reel hayatımda tanıdığım siyasetle ilgilenen çok değerli bir abimin ismi. Aynı zamanda forumdaki @bozel; abimizin de ismi. Bu ismi hakkını vererek taşımanızı dilerim. Çocuk değilsiniz, 32 yaşında olgun bir bireysiniz. Konu sahibi arkadaşın dediği gibi detaylı bir açıklama sunarak gerekçelerinizi yazar ve kanıtlarsanız özrümü dilerim ancak aksi takdirde görüşlerim ve bakış açım sabittir. Ülke açlıktan kırılıyor, herkes böyle yaparsa sonumuz ne olur?
Mesele özür dilemek falan değil. Yapılan şeyin yanlışlığını söylemekte özgürsünüz ki kabul ediyorum ama hallettigimide söylüyorum. Ama burdaki itham olmayam bir sey üzerine. Do-landirici diyebilmek için ne olması gerektiğini bildiğinizi düşünüyorum.