Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardıma gerçekten geçerli bir sebep için ihtiyacı olan birisi istemeye çekinir. Ben ailemden istemeye utanırım. Diyeceklerim bu kadardır.
Ne şekilde hareket ettiği kişinin iradesine bağlıdır. Herkes aynı değil. Bunun utanmakla ne alakasi var. Ben istediysem vermiyor muyum bunu. Sizin yardima ihtiyacı olan dediğiniz ile benim durumum kiyaslanacak bir sey değil. Burasi bir forum ve bende komisyonu neyse onu sunarak talepte bulunuyorum. Burdaki yardımcı olmayı düşündüğünüz yardimla karistirmayim bence