Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar parasını ödemediği varsa yazsin eğer odediyse herkesin parasını bence de bu kadar hakaret hoş değil. Trade de ki cevaplarına baktım kabul edip hepsinden özür dilemis. Evet haklısınız ama insanların nasıl çaresiz kalabilecegi inansanizda inanmasanizda bazen gerçekten çaresiz kaldığı zamanlar olabilir. Eger hepsinin parasını odediyse bence bu kadar yüklenmeyin. *********** olsa bence yazmazdi tabi ödeme yapmadıkları varsa belirtsin