1 ay önce istemişti benden, daha devam ediyor mu? Demekki bu işin piyasası varmış. Hadi girelim.
Konuyu açan arkadaşın bu ithamı kullanması ile sizin kurduğunuz cümle arasında bir fark göremiyorum. Ne sizin ne bi başkasının bir parası kalmadı bende bu forumda.
Papara kullanan herkes bahis mi oynamak zorunda? Kendisinden bulunduğum talebi halletmis bulundum zaten
Arkadaş herkese borç takarak kumar oynuyor herhalde, bir vurgun yapsa herkese borcunu kapar bence.
Kime borc takmışım? Kimin parasi gelmişte bu ithamda bulunuyorsunuz?
32 yaşında olgun bir birey olduğunu düşünüyorum.
Neden böyle birşey yapma ihtiyacı duyuyorsun belki anlatırsan ve kanıtlarsan sana içtenlikle yardımcı olacaklar çıkabilir
Yok hocam kalsin yardımcı olmasin kimse. Allaha şükür kimseye borc taktığım olmadı kimseninde parası kalmadı.. Ithamlar çok ağır kabul edilemez. Bir seyi yanlış yaptiysam bunun daha uygum bir dille söylenmesi gerekir. Do-landirici dilenci vs gibi küçük düşürücü ya da gerçekliği olmayan ithamlarla değil.