• 24-12-2020, 20:10:02
    #19
    dipnoly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşı çıkar çıkmaz korona virüsün şekil değiştirmesi daha hızlı yayılma çabasına bi r10+ veriyorum
    Görüyor musunuz hocam dış minnakları. Virüsün içine dedektör koymuşlar. Aşıyı duyunca nasıl da hızlanıyor 😂
  • 24-12-2020, 20:10:54
    #20
    mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eee ? yani
    Neyi duymak istiyorsun söyleyim sana ?
  • 24-12-2020, 20:11:08
    #21
    emirhan5353 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşıyı neye göre seçiyorsun? İçeriği hakkında bir bilgin var mı? Yoksa muhalefet olmak için Almanya'dan alınmadı diye mi böyle seçicisin? 2 aşı da hemen hemen aynı içeriğe sahip aynı sorun için çıkarılmış aşılar. Gerekli testlerden geçirilip vatandaşa yapılacak. Almanya'dan alınsaydı direkt sorgusuz sualsiz aşı olacak mıydın? Devlet sana aşıyı getirmiş ücretsiz bir şekilde, testlerini yapıp doğruluğunu kanıtlayınca aşılanmaya başlanacak daha ne yapsın? Kör muhalefet cahilliktir. (Partilerle aram yok gereksiz muhalefete karşıyım)
    Almanya veya x bir ülkeden aşı gelseydi olurdum dediğimi hatırlamıyorum aşı seçmek için size mi soracağız ? Her önünüze geleni tüketme huyunuzdan vazgeçin sıkıntıya düşersiniz. Kör muhaliflikle olayın uzaktan ya da yakından alakası yok . Yauvv hökümet getirmiş işte gardaşım olsana aşını demeniz bile partiler anlamında nerede durduğunuzu belirtiyor. İstediğim aşıyı seçerim sorumluluk benim olduktan sonra. Size göre "nankörlük" olabilir ama ben hangi aşıyı tercih etmeyi istiyorum buna da laf söylemeye hakkınız yok haddinizi bilin.
  • 24-12-2020, 20:13:12
    #22
    mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sözlerinin arasına imalı lafları sokuşturarak hangi düşünceye sahip olduğunu anlayabiliyorum ama böyle bir konuda bu kadar basit düşünme sorgula sorgulama demiyorum ama sorgulayacam diye virüsden ölme kardeşim
    Sabahtan beri neyi savunduğunuzu gördüğümüz için neyi desteklediğiniz anlayabiliyoruz . Öleceksem de kendi tercihimle ölürüm siz koşa koşa aşınızı yaptırın bizi zorlamanıza gerek yok
  • 24-12-2020, 20:19:39
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya veya x bir ülkeden aşı gelseydi olurdum dediğimi hatırlamıyorum aşı seçmek için size mi soracağız ? Her önünüze geleni tüketme huyunuzdan vazgeçin sıkıntıya düşersiniz. Kör muhaliflikle olayın uzaktan ya da yakından alakası yok . Yauvv hökümet getirmiş işte gardaşım olsana aşını demeniz bile partiler anlamında nerede durduğunuzu belirtiyor. İstediğim aşıyı seçerim sorumluluk benim olduktan sonra. Size göre "nankörlük" olabilir ama ben hangi aşıyı tercih etmeyi istiyorum buna da laf söylemeye hakkınız yok haddinizi bilin.
    E tamam git paranla al istediğin devletin aşısını ol o zaman ne yapalım, burda yazıp niye ülkeyi kötüleme amacındasın? Ben devleti savunuyorum sen bana hangi partili olduğun belli oluyor diyorsun. Sen ve senin gibi önüne ne gelse beğenmeyen, sürekli eleştirenler yüzünden bu durumlardayız. Bir daha yazdıklarına cevap vermeyeceğim, gereksiz buluyorum. Böyle devam et.
  • 24-12-2020, 20:22:27
    #24
    Senelerce tıp okumuş, üstüne TUS sınavına girmiş, 3-4 sene uzmanlık eğitimi almış doktorlar bile aşı konusunda bilgi ve birikime sahip olmadığı için fikir yürütmüyor. Fakat ne hikmetse bizim milletin her konuda uzmanlığı var. Doktordan, mühendisden v.b aklınıza gelen herkesden daha uzmanlar
  • 24-12-2020, 20:24:45
    #25
    emirhan5353 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E tamam git paranla al istediğin devletin aşısını ol o zaman ne yapalım, burda yazıp niye ülkeyi kötüleme amacındasın? Ben devleti savunuyorum sen bana hangi partili olduğun belli oluyor diyorsun. Sen ve senin gibi önüne ne gelse beğenmeyen, sürekli eleştirenler yüzünden bu durumlardayız. Bir daha yazdıklarına cevap vermeyeceğim, gereksiz buluyorum. Böyle devam et.
    Zaten olay o kendi paramla alırım istediğim aşıyı olurum sizi ilgilendiren bir durum yok ilk yorumunuz bu söylediğiniz tam tersiydi . Devletin savunulmaya ihtiyacı olan durum nedir de savunuyorsunuz nasıl bir kafa bu ya ?
  • 24-12-2020, 21:04:34
    #26
    Üyeliği durduruldu
    phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabahtan beri neyi savunduğunuzu gördüğümüz için neyi desteklediğiniz anlayabiliyoruz . Öleceksem de kendi tercihimle ölürüm siz koşa koşa aşınızı yaptırın bizi zorlamanıza gerek yok
    komik
  • 24-12-2020, 21:05:32
    #27
    Üyeliği durduruldu
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyi duymak istiyorsun söyleyim sana ?
    Lafını yarıda kesmişsin merak ettim nereye bağlaycan tahmin ediyorum da neyse...