• 24-12-2020, 20:01:35
    #10
    emirhan5353 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet aşı çıksın diye yırtınırdı şimdi aşı seçiyor çok değişik bir milletiz, Allah yardım etsin.
    Güvenirliği fazlasıyla sorgulanabilecek bir durumda aşı seçmek neden lüks olsun anlayamadım ? Sevdiklerimizi ve kendimizi böyle hayati derecede önemli bir konu karşısında korumak isteyişimiz doğal değil mi ? Çin aşısını alan ülkelere bakınca çin aşısının hakkında çıkan haberlere bakınca 1 değil 100 kere düşünüyoruz. Üstelik aşı çoğ eyi yauuvv diye pompalayan kaynakların geçmişte yediği haltlara kime iyi kime kötü dediklerine bakınca yine KANDIRILMIŞ olma ihtimalleri ağır basıyor. Hayati önemi yüksek konularda tercih etmek lüks değil zorunluluktur .
  • 24-12-2020, 20:01:36
    #11
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne hikmetse Sağlık Bakanlığı tarafından ülkemizde Çin aşısı uygulunacağı yönündeki açıklamalardan sonra Çin aşısı Türk medyasında pohpohlanmaya başladı.
    A Haber : Çin Aşısı ömrü uzatıyor.
    diyelim ki paran yetti, kanada, amerika, ingiltere vs. ülkeler de izin verdiler diğer aşıları aldın. ülkede diğer aşıların soğuk zincirini sağlayacak sağlık tesisi, eczane yok ki.
  • 24-12-2020, 20:02:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    aşi ücretsiz ve isteyen olalabilir istemeyen olmayabilir ama elbet olma sorunlulugu getirilecektir elbet
  • 24-12-2020, 20:02:30
    #13
    aşı çıkar çıkmaz korona virüsün şekil değiştirmesi daha hızlı yayılma çabasına bi r10+ veriyorum
  • 24-12-2020, 20:04:16
    #14
    Üyeliği durduruldu
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Mart ayından beri dışarıya çıkmıyorum doğru düzgün ve sadece haftada bir market alışverişine çıkılıyor ki ona rağmen korona kaptık ailecek 1 ay önce.
    Kafanıza göre karşı tarafı bilmeden yargılayarak konuşmayın. Ötekileştirmekten kastınız nedir yahu ne alakası var?
    A haber diyerek olayı farklı yönlere çekmeye gerek yok bu aşı tüm ülkenin kaderini belirleyecek böyle bir zamanda bile yok a haber yok fox tv yok oda tv yok cumhuriyet artık bunları geçelim hocam...
  • 24-12-2020, 20:07:04
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenirliği fazlasıyla sorgulanabilecek bir durumda aşı seçmek neden lüks olsun anlayamadım ? Sevdiklerimizi ve kendimizi böyle hayati derecede önemli bir konu karşısında korumak isteyişimiz doğal değil mi ? Çin aşısını alan ülkelere bakınca çin aşısının hakkında çıkan haberlere bakınca 1 değil 100 kere düşünüyoruz. Üstelik aşı çoğ eyi yauuvv diye pompalayan kaynakların geçmişte yediği haltlara kime iyi kime kötü dediklerine bakınca yine KANDIRILMIŞ olma ihtimalleri ağır basıyor. Hayati önemi yüksek konularda tercih etmek lüks değil zorunluluktur .
    Aşıyı neye göre seçiyorsun? İçeriği hakkında bir bilgin var mı? Yoksa muhalefet olmak için Almanya'dan alınmadı diye mi böyle seçicisin? 2 aşı da hemen hemen aynı içeriğe sahip aynı sorun için çıkarılmış aşılar. Gerekli testlerden geçirilip vatandaşa yapılacak. Almanya'dan alınsaydı direkt sorgusuz sualsiz aşı olacak mıydın? Devlet sana aşıyı getirmiş ücretsiz bir şekilde, testlerini yapıp doğruluğunu kanıtlayınca aşılanmaya başlanacak daha ne yapsın? Kör muhalefet cahilliktir. (Partilerle aram yok gereksiz muhalefete karşıyım)
  • 24-12-2020, 20:08:07
    #16
    Çinden aşı alan ülkeler

    Endonezya: 128 milyon doz

    Brezilya: 46 milyon doz

    Şili: 60 milyon doz

    Bangladeş: 100 bin doz

    En ucuz fiyata biz aldık dedi yanlış dinlemediysem Hocamızı
  • 24-12-2020, 20:09:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenirliği fazlasıyla sorgulanabilecek bir durumda aşı seçmek neden lüks olsun anlayamadım ? Sevdiklerimizi ve kendimizi böyle hayati derecede önemli bir konu karşısında korumak isteyişimiz doğal değil mi ? Çin aşısını alan ülkelere bakınca çin aşısının hakkında çıkan haberlere bakınca 1 değil 100 kere düşünüyoruz. Üstelik aşı çoğ eyi yauuvv diye pompalayan kaynakların geçmişte yediği haltlara kime iyi kime kötü dediklerine bakınca yine KANDIRILMIŞ olma ihtimalleri ağır basıyor. Hayati önemi yüksek konularda tercih etmek lüks değil zorunluluktur .
    sözlerinin arasına imalı lafları sokuşturarak hangi düşünceye sahip olduğunu anlayabiliyorum ama böyle bir konuda bu kadar basit düşünme sorgula sorgulama demiyorum ama sorgulayacam diye virüsden ölme kardeşim
  • 24-12-2020, 20:09:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çinden aşı alan ülkeler

    Endonezya: 128 milyon doz

    Brezilya: 46 milyon doz

    Şili: 60 milyon doz

    Bangladeş: 100 bin doz

    En ucuz fiyata biz aldık dedi yanlış dinlemediysem Hocamızı

    eee ? yani