Millet aşı çıksın diye yırtınırdı şimdi aşı seçiyor çok değişik bir milletiz, Allah yardım etsin.
Güvenirliği fazlasıyla sorgulanabilecek bir durumda aşı seçmek neden lüks olsun anlayamadım ? Sevdiklerimizi ve kendimizi böyle hayati derecede önemli bir konu karşısında korumak isteyişimiz doğal değil mi ? Çin aşısını alan ülkelere bakınca çin aşısının hakkında çıkan haberlere bakınca 1 değil 100 kere düşünüyoruz. Üstelik aşı çoğ eyi yauuvv diye pompalayan kaynakların geçmişte yediği haltlara kime iyi kime kötü dediklerine bakınca yine KANDIRILMIŞ olma ihtimalleri ağır basıyor. Hayati önemi yüksek konularda tercih etmek lüks değil zorunluluktur .