• 24-12-2020, 21:07:40
    #28
    mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafını yarıda kesmişsin merak ettim nereye bağlaycan tahmin ediyorum da neyse...
    amacın nedir ? insanları birbirine düşürerek nereye varmak istiyorsun derdini net olarak söyle derman olalım
  • 24-12-2020, 21:26:35
    #29
    Üyeliği durduruldu
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amacın nedir ? insanları birbirine düşürerek nereye varmak istiyorsun derdini net olarak söyle derman olalım
    Allah Allah bir insan üste çıkmaya nasıl çalışır şahit oluyoruz neyse selamtle.
  • 24-12-2020, 21:39:02
    #30
    mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Allah bir insan üste çıkmaya nasıl çalışır şahit oluyoruz neyse selamtle.
    Lafımı yarıda kestigimi söylemişsin lafımı yarıda kesmeseydim bu seni ilgilendirirmiydi ? al tamamlayım alt tarafta oku devamını o zaman

    Aşı olmayı düşünmüyorum ucuz çin aşısına güvenmiyorum . NOKTA
  • 24-12-2020, 21:43:10
    #31
    Üyeliği durduruldu
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafımı yarıda kestigimi söylemişsin lafımı yarıda kesmeseydim bu seni ilgilendirirmiydi ? al tamamlayım alt tarafta oku devamını o zaman

    Aşı olmayı düşünmüyorum ucuz çin aşısına güvenmiyorum . NOKTA
    ercüment ovalıdan haberler var aşı çıkmış hazırmış sana bir iki doz alalım ister misin Hey Allah ya düşünceye bakarmısın
  • 24-12-2020, 21:48:20
    #32
    mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ercüment ovalıdan haberler var aşı çıkmış hazırmış sana bir iki doz alalım ister misin Hey Allah ya düşünceye bakarmısın
    @mkadzynn; tranquila
  • 25-12-2020, 01:14:44
    #33
    Çin'e güvenmeyenler şöyle bir etrafına baksın kaç tane çin malı kullanıyor? içtiğin suyun şisesinden işediğin klozetin kapaığna kadar çin. burda kelime oyunu yapmayın. diğer aşılarda gelecekmiş isteyen istediği aşıyı olur. çoğunuz devletinize güvenmediğinizden dolayı böyle düşünüyorsunuz. hak veririm saygı duyarım. Ben Türk hekimlerine güveniyorum. Hekimlerimizin analizine göre %91 oran çok iyi eğer aşı olursam Çin aşısı olurum bnm için bir sıkıntı yok.
  • 25-12-2020, 15:31:09
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafımı yarıda kestigimi söylemişsin lafımı yarıda kesmeseydim bu seni ilgilendirirmiydi ? al tamamlayım alt tarafta oku devamını o zaman

    Aşı olmayı düşünmüyorum ucuz çin aşısına güvenmiyorum . NOKTA
    hocam arkadas parti gorevlisi muhtemelen boyle birbirine dusurmeye calisiyor engelleyip gecin benim engelli listem fena doldu bu ara forumda