Çin'e güvenmeyenler şöyle bir etrafına baksın kaç tane çin malı kullanıyor? içtiğin suyun şisesinden işediğin klozetin kapaığna kadar çin. burda kelime oyunu yapmayın. diğer aşılarda gelecekmiş isteyen istediği aşıyı olur. çoğunuz devletinize güvenmediğinizden dolayı böyle düşünüyorsunuz. hak veririm saygı duyarım. Ben Türk hekimlerine güveniyorum. Hekimlerimizin analizine göre %91 oran çok iyi eğer aşı olursam Çin aşısı olurum bnm için bir sıkıntı yok.